rejestracja  |  przypomnij hasło

Ilo¶ć ogłoszeń: 12 659   |   Dodanych dzisiaj: 816

SKUP nieruchomo¶ci oraz udziałów

SKUP nieruchomo¶ci oraz udziałów
Skupujemy problemowe nieruchomo¶ci oraz udziały (spadkowe, zadłużone, z służebno¶ciami, z problemami prawnymi, działki bez dojazdu, działki z problemem wyrobienia WZ-tki) - Tel. 88 ...

Rodzinne 3-pokoje 58 ...

CENA:
599000


Zobacz

Legalna matura, Ofer ...

CENA:
1900


Zobacz

Do sprzedaży DOMY W ...

CENA:
599000


Zobacz
Praca > Zatrudnię [ 496 ]
Ogłoszenia z ostatnich : 24 godzin      3 dni      7 dni      14 dni      30 dni
szukany tekst :
cena :
do
szukaj
Firma Alpaline Invest Sp. z o.o. - Generalny Wykonawca robót budowlanych poszukuje osoby na stanowisko: Inżynier ds. ofertowania/Kosztorysant. ZAKRES OBOWIˇZKÓW: -Przygotowywanie wycen / kosztorysów i ofert zgodnie z dokumentacj± projektow± oraz specyfikacj± przetargow± w ramach postępowań o zamówienie publiczne i innych zapytań; -Kierowanie zapytań ofertowych do podwykonawców i dostawców branżowych niezbędnych do przygotowania wyceny -Prowadzenie korespondencji przetargowej z Zamawiaj±cym, m.in. w zakresie zapytań, uzupełnień ofert i wyja¶nień. -Sporz±dzanie przedmiarów robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej -Monitorowanie rynku zamówień publicznych -Analiza dokumentacji przetargowej i technicznej oraz nadzór nad prawidłowo¶ci± dokumentów; WYMAGAMY: -Wykształcenie techniczne lub wyższe kierunkowe, -Znajomo¶ć przebiegu procesu budowlanego i technologii wykonywania robót budowlanych -Znajomo¶ć rynku budowlanego, cen materiałów i usług budowlanych -Znajomo¶ć programów do kosztorysowania (np. Norma PRO, Zuzia) oraz pakietu MS Office. -Umiejętno¶ć czytania dokumentacji technicznej i rysunków budowlanych. -Dobra organizacja pracy własnej, sumienno¶ć, odpowiedzialno¶ć, terminowo¶ć, komunikatywno¶ć -Mile widziane do¶wiadczenie na podobnym stanowisku OFERUJEMY: -Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego do¶wiadczenia i umiejętno¶ci -Praca w oparciu o umowę o pracę - poszukujemy pracownika do wieloletniej współpracy (możliwo¶ć zatrudnienia studenta/studentki). -Stabil

Dodane : 2025-06-13 13:06 + czytaj więcej

Dział budowlany firmy Alpaline sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko: Kierownik robót. Zakres obowi±zków: -Czynny udział przy nadzorowaniu robót budowlanych -Bież±cy kontakt z inwestorem -Prowadzenie dokumentacji budowy -Wykonywanie przedmiarów, kalkulacji cenowych -Zbieranie i analizowanie ofert uzyskanych od podwykonawców oraz dostawców -Zamawianie materiałów budowlanych -Kosztorysowanie robót budowlanych w programie NORMA PRO -Inne prace zwi±zane z realizacj± bież±cych inwestycji. Kompetencje-wymagania: -Wykształcenie wyższe techniczne o profilu budowlanym -Do¶wiadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata -Znajomo¶ć procedur przetargowych -Znajomo¶ć technologii robót budowlanych, umiejętno¶ć wykonywania kalkulacji (kosztorysów) ofertowych, powykonawczych -Biegła obsługa komputera w tym. MS Office, Norma Pro -Samodzielno¶ć, skrupulatno¶ć, terminowo¶ć i komunikatywno¶ć -Czynne prawo jazdy kat. B Oferujemy: -Umowa o pracę na pełny etat -Możliwo¶ć rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijaj±cej się firmie -Przyjazn± atmosferę pracy w młodym ambitnym zespole -Wsparcie i pomoc wszystkich członków zespołu -Wszelkie niezbędne narzędzia pracy -Duż± swobodę w realizacji własnych pomysłów zmierzaj±cych do skutecznego pozyskiwania i realizacji inwestycji na rynku budowlanym.

Dodane : 2025-06-13 13:15 + czytaj więcej

Zatrudnimy pracownika fizycznego. Praca przy układaniu kabli energetycznych w wykopach. Praca poń.-pi±tek. Mile widziane prawo jazdy kat.B.

Dodane : 2025-06-11 09:55 + czytaj więcej

Zatrudnimy blacharza do warsztatu samochodowego. Zainteresowane osoby proszę o kontakt telefoniczny lub przesłanie CV na adres mailowy.

Dodane : 2025-06-11 16:19 + czytaj więcej

cena: 1 zł
Zatrudnię dekarza oraz pomocnika. Praca na dachach Podkarpacia. Wskazane prawo jazdy kategorii B.

Dodane : 2025-06-11 19:27 + czytaj więcej

Zatrudnię od zaraz pracownika do prac remontowych na terenie Rzeszowa i okolic. Mile widziane do¶wiadczenie.

Dodane : 2025-06-10 14:09 + czytaj więcej

Firma poszukuje osoby do prowadzenia sklepu internetowego Zakres obowiazkow: obsługa Klienta (e-mail, telefon) obsługa zamówień w aplikacji sklepu internetowego oraz kontrola ich realizacji obsługa sklepu internetowego, w tym wprowadzanie nowych towarów do sklepu internetowego dbanie o aktualno¶ć, atrakcyjno¶ć i kompletno¶ć ofert wymagane: do¶wiadczenie w obsłudze klienta w sprzedaży internetowej znajomo¶ć platform sprzedazowych Allegro,Baselinker, Erli, itp znajomo¶ć komputera (Office) na poziomie ¶rednio-zaawansowanym sumienno¶ć i dokładno¶ć w wykonywaniu codziennych obowi±zków nastawienie na wynik zaangażowanie i inicjatywa umiejętno¶ć radzenia sobie z wieloma zadaniami jednocze¶nie dobra organizacja atrakcyjne wynagrodzenie! praca Rzeszów cv prosze na emaiL; [użyj formularza kontaktowego]

Dodane : 2025-05-22 12:47 + czytaj więcej

Zatrudnię pakowacza do sprzedaży internetowej. Praca w Rzeszowie, od poniedziałku do pi±tku, w godzinach 7.30-15.30. Do głównych obowi±zków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - pakowanie zamówień internetowych, Wymagania: - mile widziane do¶wiadczenie na podobnym stanowisku, - umiejętno¶ć pracy w zespole, - kreatywno¶ć, samodzielno¶ć i zaangażowanie, - dobra organizacja pracy. Oferujemy: - możliwo¶ć zwi±zania się na dłużej z firm± o stabilnej pozycji na rynku, - przyjazn± atmosferę pracy, - możliwo¶ć zdobycia cennego do¶wiadczenia Je¶li zainteresowało cię to ogłoszenie prze¶lij nam swoje CV w odpowiedzi na to ogłoszenie

Dodane : 2025-06-09 15:26 + czytaj więcej

BIURO RACHUNKOWE PRESTIGE OFFICE sp. z o.o. w zwi±zku z dynamicznym rozwojem zatrudni do swojego biura w Rzeszowie na stanowisku: Księgowa / Księgowy Miejsce pracy: Rzeszów, ul. Szpitalna 1, Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksow± obsługę księgow± (pełna księgowo¶ć) naszych klientów, zapewniaj±c zgodno¶ć z obowi±zuj±cymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami firmy, dbaj±c jednocze¶nie o jako¶ć i profesjonaln± obsługę klienta. Oczekiwania: • do¶wiadczenie w prowadzeniu pełnej księgowo¶ci, • aktualna wiedza z zakresu obowi±zuj±cych przepisów podatkowych, • praktyczna znajomo¶ci ustawy o rachunkowo¶ci, • biegła znajomo¶ci pakietu MS-Office, • znajomo¶ć programu Comarch ERP Optima, • umiejętno¶ć pracy zespołowej, komunikatywno¶ci, samodzielno¶ci, Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na pełen etat, • wynagrodzenie od 6 000 zł do 8 000 brutto (w zależno¶ci od do¶wiadczenia), • dodatkowy system premiowy oraz pakiet benefitów (m.in. ubezpieczenie grupowe, ZZF¦S) • podwyżki wynagrodzenia na Nowy Rok • samodzielne stanowisko w dużym profesjonalnym zespole, • wdrożenie i wsparcie do¶wiadczonych koleżanek i kolegów, • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez cykliczne szkolenia finansowane przez pracodawcę, • nowoczesne biuro z dogodnym dojazdem i komunikacj± miejsk± w centrum Rzeszowa. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aktualnego CV. Prosimy o doł±czenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarz

Dodane : 2025-06-14 18:02 + czytaj więcej

Firma sprz±taj±ca zatrudni osobę do pracy przy sprz±taniu pomieszczeń biurowych, korytarzy, pomieszczeń socjalnych na obiekcie firmy Miejsce wykonywania pracy- Procam- Wietlin Trzeci Praca od poniedziałku do pi±tku. Praca po dwie godziny dziennie między godzin± 8.00- 14.00 , do ustalenia Wymagania: -dokładno¶ć, sumienno¶ć -do¶wiadczenie w pracy na podobnym stanowisku Proszę o kontakt tylko osoby chętne do pracy. Praca od zaraz. Informujemy, że administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Clar System S.A. z siedzib± w Poznaniu (60-542), ul. Janickiego 20 b, tel. +48 61 660 11 00. Dodatkowe informacje można uzyskać przez stronę internetow± www.clarsystem.pl. Z naszym Inspektorem Ochrony Danych można skontaktować się pod adresem: @ Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będ± przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), natomiast inne dane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych w zakresie wynikaj±cym z art. 22 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Pani±/Pana innych danych jest dobrowolne. Podanie dobrowolnych danych nie ma wpływu na możliwo¶ć udziału w rekrutacji. Dane osobowe mog± być ujawnione współpracownikom administratora danych, jak też podmiotom udzielaj±cym mu wsparcia na zasadzie zleconych usług i zgodnie z zawartymi

Dodane : 2025-06-13 11:11 + czytaj więcej

Firma VIDOK Sp. z o.o. polski producent okien i drzwi poszukuje osoby na stanowisko: Koordynator Kontraktów Wymagania : - wykształcenie min. ¶rednie techniczne - znajomo¶ć oprogramowań do wyceny stolarki : LICZOKNO, STOLCAD lub inne - znajomo¶ć zagadnień zwi±zanych z akustyk± stolarki - projektowanie i opracowywanie dokumentacji technicznej i rysunkowej - przygotowywanie zleceń produkcyjnych - nadzór nad realizacja projektów - kontakt telefoniczny i mailowy z Klientem, podwykonawcami, kierownictwem budów - opracowywanie ofert handlowych, przygotowywanie zleceń produkcyjnych - monitorowanie przebiegu działań, harmonogramu budów, omawianie zmian - doradztwo i wsparcie techniczne - rozwi±zywanie problemów i podejmowanie działań zaradczych - spotkania na budowach lub rozmowy online - wyszukiwanie rozwi±zań dostawców, komponentów niezbędnych do realizacji projektu Oferujemy : - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - stał± pracę - szkolenia w kierunku wykonywanego zawodu - przyjazne ¶rodowisko pracy, w którym szanujemy się wzajemnie, dzielimy się wiedz± oraz do¶wiadczeniem Miejsce pracy : Rudna Mała 75, 36-054 Rudna Mała Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres : [użyj formularza kontaktowego] CV powinno być opatrzone własnoręcznym podpisem oraz następuj±c± klauzul±: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez VIDOK Sp. z o.o. Rudna Mała

Dodane : 2025-05-30 08:30 + czytaj więcej

Witam, Poszukuję opiekunki całodobowej do osoby starszej 84 lat ( leż±cej z Alzheimerem ) * Pomoc w utrzymywaniu higieny osobistej * Pomoc w załatwianiu potrzeb filologicznych * Pomoc w jedzeniu i piciu * Pomoc w regularnym poddawaniu leków * Pomoc w przemieszczaniu się * Pomoc w załatwianiu recept * Kontrolowanie stanu zdrowia * Pomoc w prowadzeniu gospodarstwa domowego Praca od zaraz więcej informacji pod nr tel: 889-882-704

Dodane : 2025-06-14 21:48 + czytaj więcej

Zatrudnię kierowcę C+E. Praca na terenie województwa podkarpackiego, wyjazdy i powroty codziennie Rzeszów. Kontakt telefoniczny 533276853

Dodane : 2025-06-11 15:22 + czytaj więcej

Biuro projektowo-wynalazcze WynalazcaTV poszukuje kolejnego pracownika – specjalisty ds. content marketingu w celu rozwoju sprzedaży internetowej (e-commerce). Zajmujemy się własno¶ci± intelektualn± i wdrażaniem nowych rozwi±zań na rynek. Do pomocy potrzebujemy osoby, która wesprze nas od strony technicznej i merytorycznej przy rozwoju: marki osobistej wła¶ciciela firmy, a także innych marek produktowych w celu sprzedaży naszych własnych produktów, a także projektów naszych klientów. Uwaga: współpraca wył±cznie możliwa w oparciu o umowę zlecenie, umowę o dzieło lub kontrakt B2B - w trybie stacjonarnym (możemy rozważyć osoby bez do¶wiadczenia w ramach stażu/praktyk - w przypadku pozytywnego przej¶cia rekrutacji o mniejszym poziomie skomplikowania). Czym będziesz się zajmować? · Współpraca w zakresie opracowania strategii content - marketingowej · Tworzenie i zarz±dzanie różnymi materiałami promocyjnymi, które s± używane do promocji naszych produktów, usług i marek w ramach strategii marketingowej - takimi jak: wpisy na mediach społeczno¶ciowych, wideo, zdjęcia i inne tre¶ci reklamowe (optymalnie z wykorzystaniem narzędzi AI) · Tworzenie i publikacja tre¶ci na social mediach (YouTube, facebook, instagram, tik-tok, linkedin) oraz stronie internetowej · Analiza wyników działań content marketingowych: ¶ledzenie skuteczno¶ci poprzez monitorowanie wskaĽników takich jak liczba odsłon, zaangażowanie i przede wszystkim konwersja. · Wyci±ganie wniosków z ww. analiz i realiza

Dodane : 2025-06-09 19:10 + czytaj więcej

Marma Polskie Folie – Zakład w Nowej Dębie poszukuje kandydatów na stanowisko: ZASTĘPCA MISTRZA PRODUKCJI Miejsce pracy: Nowa Dęba Opis stanowiska: Do głównych obowi±zków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: - nadzór i obsługa linii przetwórstwa tworzyw sztucznych, - zarz±dzanie zespołem na zmianie produkcyjnej, - zapewnienie płynno¶ci procesu produkcyjnego, - rozliczanie przepływu materiałowego. Wymagania: - wykształcenie minimum ¶rednie, - do¶wiadczenie w pracy na produkcji i w zarz±dzaniu zespołem, - gotowo¶ć do pracy w systemie 4-brygadowym 3-zmianowym, - mile widziane uprawnienia UDT (wózki widłowe, suwnice) lub gotowo¶ć do ich zdobycia. Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, - atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy, - możliwo¶ć rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kwalifikacji (np. kursy UDT), - przyjazne ¶rodowisko pracy i wsparcie zespołu. Je¶li jeste¶ zainteresowany nasz± ofert± – aplikuj! Ponadto informujemy, że wdrożyli¶my Procedurę przyjmowania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania w zwi±zku z nimi działań następczych (tzw. procedura zgłoszeń wewnętrznych przez sygnalistów). Procedura jest dostępna do wgl±du na naszej stronie internetowej: www.marma.com.pl

Dodane : 2025-06-11 09:40 + czytaj więcej

Strona 22 z 34
zamknij
Zamknij